COVID-19

 


Keep Calm & Stay at Home

 

Aquestes dues setmanes seran un repte per a tothom. Haurem de fer feina individualment, tot i que per sort molts tenim whatsapp, telefòn, mail per poder-nos comunicar amb les amistats; no tots poden. Ara més que mai, és quan necessit que sigueu súper detectius per tal de trobar resposta als enigmes que se vos presentaran durant 15 dies... Acceptau el repte?

 

Les activitats estan pensades per a que tots els nins i nines de la nostra escola puguin fer-los. Independentment del nivell que cursin. Els writings i Speakings, cada nin/nina podrà adaptar-los a les seves capacitats. A banda hi podreu trobar les respostes, per anar-vos auto corregint.

 

S'han de fer totes les activitats? Està programat de tal manera que simuli l'horari escolar i cada sessió no hauria de dur més de 45 minuts. Però la resposta és NO. Estan programades per realitzar al llarg de les setmanes. Si una cosa ens sobra... és temps! no és una cursa... no frissam! Tampoc no cal fer les activitats proposades com extra. Només són per pegar-hi una ullada si podem treure vocabulari que ens pugui ser d'utilitat.

 

Són obligatòries? No, no són obligatòries; però sí recomanades. És una manera de no perdre l'hàbit escolar i practicar anglès durant aquests dies.

 

Tindran nota? Les anotacions que el mestre/la mestra prengui no seran emprades per avaluar el tercer trimestre; però sí com a observació i dur un control de quins continguts són els que els ha costat més d'entendre; d'aquesta manera es podrà facilitar ajuda, explicacions extra per assegurar que ho hagin entès.

 

Com s'han d'entregar? Els Readings i Listenings estan preparats per a que l'alumnat es pugui autocorregir. Una vegada corregits, si hi haguessin dubtes, me poden escriure un mail i els ho explicaré. És una manera de no perdre el contacte amb ells i iniciar-se ara sí que de bon de veres a aprendre a demanar al mestre o a la mestra. Sol passar que a l'aula, amb la comunicació no verbal veim si l'alumnat ho ha entès o no. Aquí ens és més difícil al no tenir aquest feedback.

 

En el cas dels writings hi ha distintes opcions: Emplenar directament formularis des d'internet que ja venen fets, compartint un document amb el google drive o bé enviar-ho per correu electrònic.

 

En el cas dels speakings es demana que siguin enviats videos de no més de 5 minuts per wetransfer.com, google drive o correu electrònic.

 

L'altra opció, però que tal volta no tindrà un resultat tan efectiu en el seu aprenentatge seria esperar a tornar a les aules i entregar-ho en mà (paper, usb).

 

A l'escola NO copiam els enunciats... així que a casa, tampoc cal.

 

Hem d'explicar les famílies aquells conceptes que no s'entenguin? No, no heu de fer-ho! Si voleu i podeu, pot ser molt interessant com a experiència, aprenentatge, vincle familiar i veure el ritme d'aprenentatge del vostre fill/a. La veritat és que ara és una oportunitat molt bona per veure un aspecte que sol quedar destinat als mestres; així com nosaltres ens perdem un dia a dia amb ells més relaxat, on es parla senzillament per parlar. Sense cap finalitat acadèmica o de tutoria.

 

On puc trobar els audios, respostes i/o botons d'ajuda? S'han d'anar seguint els links que se vos presenten amb botons a clicar. 

 

                                           LISTENING                                       RESPOSTES                                            AJUDA


 

Remember, you are not alone! en cas de dubtes podeu enviar-me un mail:

 

cppuntadenamerenglish@hotmail.com                                 o                  d.barcelo@ceippuntadenamer.org

 

 

 


Grammar & Vocabulary Practise


USEFUL TOOLS

 

Idioma propi - Anglès

Anglès - Idioma propi


1r:     + Afegeix Arxius

 

2n:  Enviar mail a:

cppuntadenamerenglish@hotmail.com

 

3r: Missatge: Posar el nom, cognoms i curs propi.

Tecleja el número en digits i automàticament apareixerà com s'escriu.

- Aferra el text que vulguis practicar pronunciació.

- Espitja PLAY

- Selecciona Google US English